Pcsibozulanadam olarak sizi karşılamaktan onur duyarım efenim :D

3 Ocak 2013 Perşembe

2 haftadır florya tesisinin önünde top cambazlığı yapıyorum


İçeri sokmadıkları için tesis kapısı önünde uzun zamandır üzerinde çalıştığım toplu hareketleri sergiliyorum. şovumu yaparken “kesin seyrediyorlardır lan” diye düşünerek arada bir binanın siyah camlarına bakıp gülümsüyorum. doğuştan galassaraylıyım intibasını vermek için metin oktay forması giymeyi ihmal etmedim. 2nci gün güvenlikçi siktir git amına kodumun delisi diyip silahıyla beni ürkütmeye çalıştı anında topa vurarak silahını düşürdüm çok güldü, “şu hareketi yapsana lan bidaha”diyor artık. kulübü şimdilik dıştan fethediyorum. güvenlikçiyle başladım ama olsun, sonunda esaretin bedelindeki akıllı adam gibi yılmıyarak kulübün 10 numarası olucam oh mis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder