Pcsibozulanadam olarak sizi karşılamaktan onur duyarım efenim :D

3 Ocak 2013 Perşembe

forum istanbul akvaryumunda akıl almaz kaza

Forum istanbul’ da akvaryuma girdim balıklara filan bakıyorum öyle; köpek balıkları filan var, capon balıkları var, kılıç balıkları… Efendime söylim pirena filan var…

Neyse bi tane balık hoşuma gitti ben bunu çaktırmadan çalayım dedim.

Eve gidip sarjlı matkabı aldım geri geldim bi de koli bandı aldım tabi..

Ufak bi delik açcaktım akvaryumun camında, balığı alıp koli bandıyla bantlicaktım, kimse anlamicaktı.

Sağa sola baktım sessiz oldu etraf, çıkardım matkabı delik açmak için, nasıl oldu anlamadım ama bütün akvaryumun camı çatlamaya başladı.

Çatır çutur tavana kadar cam çatladı.

Sonra çiş gibi çatlaktan su akmaya başladı..

Ananı sikim diyip kaçmaya başladım.

Koridorda koşuyordum, arkamda sular geliyor, ben koşuyorum bi baktım köpek balığı geliyor, bir yandan pirenalar kılıç balıkları..

Hadi köpek balığı eğilince bişey yapmıyormuş ama pirenalar nolucak peki ya kılıç balıkları.. Piiiisss ya bi de ben balığa da dokunamam böyle pullu pullu filan..

Neyse koşmaya devam ettim, turnikelerden atladım.

Alışveriş merkezinden dışarı çıktım..

Arkadan hoooooooooooooooooooooooooooooooooooşşşşşşşşş diye kapılar camlar kırılarak sular geliyordu..

Taksiye binip arkadaki sudan kaç abi dedim.

Öyle kurtuldum… Yani anlaşılacağı burdan hırsızlık kötü bişeymiş…  Kim böyle bir kaza olabileceğini düşünebilirdi ki?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder