Pcsibozulanadam olarak sizi karşılamaktan onur duyarım efenim :D

3 Ocak 2013 Perşembe

uçağın düşmesini engelledim

Uzun yıllardır burnumda tüten memlekete dönmek üzere uçağa bindim. Dövüş Kulübünde görmüştüm, gaz maskesi kafa yapmak içinmiş. hemen indirdim gaz maskesini, hostes geldi dedi bayım yalnız onu kullanmanıza müsaade edemem falan. Dedim sen ne tatlı bir şeysin seni sikiverirler burada çok dolanma. Ahahah amına koyim basınç mı etki etti bilmiyorumda fena kilitledim ha. O sırada pilot geldi, dedi beyefendi zorluk çıkarmayın lütfen o gaz maskesini bırakın. Kanka uçağı sen kullanmıyor musun, sen kullanmıyorsan kim kullanıyor? Oha amına koyim düşüyoruz ayağa kalktım bağırdım beyler bayanlar sakin olun amına koyim ama düşüyoruz bu kaptan ibnesi hostesle civildeşirken uçağı sürmeyi unutmuş amk. Pilot bi gevelemeye başladı falan napıyosunuz beyfendi diye. Dedim kes sikerim beyfendini, oh sen hem hostesi götür hem ay sonunda benden fazla para al hemde gel bizi düşür dur görcen sen şimdi ebeninkini. Döndüm gene dedim ey ahali napalım bu pilotu atalım mı uçaktan? Sürünsün eşşoğlu ibne. Pilot gözünü sevem yapma ağam falan diye şiveyede girdi. Tuttum bunun ensesinden, açtırdım benim yandaşlardan birine uçağın kapısını fırlattım aşağı. Bizi düşürmek neymiş görsün. Hem uçak belki üzerine düşer zarar azalır diye biri fikir beyan etti oradan. Tuttum bunu da attım amına koyim. Öyle öyle uçaktaki popülasyon oranını üçe falan indirdim. Madem burada ki herkes kız, soyumuzu devam ettirmemiz lazım değil mi? Sonuçta karnınızda enkazdan korunabilirler bebekler dedim. Baktım bu kızlarda atladı amına koyim aşağı. Allah allah, iftara yetişmek için atladılar herhalde. Neyse iyi ki yedi yıldır uçak simülasyon oyunları oynuyorumda uçağı sağ sağlim indirdim Tokat’a. Orada tebrik ettiler uçağa indirdiğim için sonra sordular tabi nerede içerdekiler diye, iftara yetiştiler panpa dedim. Sonra ezan okundu hep beraber oruç açtık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder