Pcsibozulanadam olarak sizi karşılamaktan onur duyarım efenim :D

3 Ocak 2013 Perşembe

topu fırlat ve kazan

İnternette gezinirken sağ tarafta bir reklam ilgimi çekti. Topu Fırlat diye kocaman bir yazı ve  ödülleri sıralamışlar. İyimiş dedim gerekli hesaplamaları yaptım, olasılıkları hesapladım, en iyi atışı buldum. Uygun pozisyona getirip topu fırlattım. Sonra eşşek gibi kazandınız yazan bir site açıldı. Hemen altında benden bazı bilgiler istiyor. Ne olabilir ki amk dedim ve girdim bilgilerimi. Biraz sonra tak bi telefon geldi. Sevinçten dili götüne kaçmış bir adam tebrikler guru gafa kazandınız, bla bla bla diye yavşama çabalarını dinledim. Bir adres verdi ve buraya gelip ödüllerinizi alabilirsiniz bekliyoruz efendim dedi. Hazırlanmaya başladım ve böbrek.avi olma ihtimalini düşünerek evde bulduğum av bıcağını donuma sakladım. Verilen adrese gittim. Kapının önüne geldigimde merdivenlerden aşağıya kırmızı halı saldılar , iki taraftan havai fişekler yolladılar, insan sürüsü iki tarafa dizildi ve balon konfeti atmaya başladılar. Telefondaki eleman koşarak yanıma geldi . Hoşgeldiniz guru gafa bey , tekrar tebrik ederim topu fırlatmayı başardınız dedi. Şirkete girdik. Karılı kızlı bana büyük ilgi gösteriyorlar. Topu fırlattım diye galiba bu ilgi. Binbir çeşit yemek hazırlatmışlar ne gerek vardı ben evde yedimde geldim. Biraz sonra koluma iki sekreter girdi. Oyşşş gözlüklüler , ferrelerden hastaydım bunlara. Beraber asansöre bindik. Baktım bunların bakışlar bakış değil stop a bastım. İkisini hallettim oracıkta. Üst katlardan birinde indik. Sekreteriyle beraber beni bekleyen bir adam gördüm. Hemen koşup elime yapıştılar. Hoşgeldiniz efendim. Ne oluyo burda diye sordum. Bu firma artık sizin buyrun içeri gelin konuşalım dedi. Miras filan mı kaldı ne alaka amk. Yok efendim topu fırlattınız , kazandınız dedi. Ohaaa lan ohaaa bi topu fırlattım firma sahibi oldum. Tamam üstad nereyi imzalıyoruz. Buyrun burası burası ve burası. Tak tak attım birbirine benzemeyen üç imzayı. gördüğünüz gibi internetteki reklamlar hayatınızı değiştirebilir , ayfon kazandırıyodur hemen tıkla kaybetmezsin. İnanmak güç biliyorum ama yalan değil. Tek tıkla bunları kazanmak mümkün

Yazar notu: Bu yazımı sağa sola koyulan buna tıkla bunu kazan , dövüşçüye yumruk at şunu kazan , hemen ateş et bunu kazan gibi saçma reklamların gereksizliğinden ve komikliğinden yola çıkarak yazdım.  Hemfikirizdir heralde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder