Pcsibozulanadam olarak sizi karşılamaktan onur duyarım efenim :D

3 Ocak 2013 Perşembe

gta san vatandaşlarının isyanı


Selam beyler ben los santos’ta ki hollywood dağında oturuyorum. Buralarda bi manyak var her gün olay çıkartıyor amına koduğumun dengesizi. Çalmadığı araba, patlatmadığı ev kalmadı. Arabasını çalamadığı kişilerin evlerini bazukalıyor, milletin havuzuna girip yüzüyor. O da yetmiyor gidiyor arabayla havuza giriyor. Ne yapmaya çalıştığını çözemedik. Geçen benim havuza araba sokmuş çıkarana kadar ebem sikildi. Kafasına göre geziyor amk. Polis çağırıyoruz onları da öldürüyor. Helikopter geliyor onu bile patlatıyor dengesini siktiğim. Geçen komşunun evinin üstüne otobüs indirdi nasıl yaptı anlamadık. Arabaları falan uçuruyor bazen. Herifi öldürüyorlar ertesi gün yine geliyor. Evden çıkamaz olduk lütfen yardım edin ! Ayrıca şu herif bazukaları nerden buluyor anlamış değiliz. Herif aynı anda 20 silah taşıyor. Geçen gene evi bombaladı benim. Yeter artık!

Los Santos Sakinlerinden Biri

Öncelikle merhabalar. ben las ventures’de ki silah satıcısıyım. Köprünün sağ tarafında dükkanım. Birgün oruspu çocuğunun teki dükkana girdi. Neyse bıçak beğenir gibi yaptı. Sonra silah çekti. Tereddüt ettim ama çaktırmadım. Neyse birde baktım eline sniper aldı bana doğru doğrulttu. Bir anda panikledim ve alarma bastım ama basış o basış. Beynimi duvara yapıştırdı. Şuan hastahanedeyim. Televizyonun kumandasından yazıyorum.

Las Ventures Silah Satıcısı

Selam beyler ben, san fierro’da ki ki polis karakolunun emniyet müdürüyüm. Arada bir bi tane şerefsizin teki gelip içerideki meslektaşlarımı öldürüyor, katliam yaşatıyor. Ne kadar polis göndersekte öldürüyor . Sonra da aniden büyü mü yapıyor, ne yapıyor anlamadık ama gözümüze birden iyi biri gibi gözüküyor. Aynı zamanda ne kadar hapse atıp üstündeki silahlarını alsak da dışarı çıkar çıkmaz, elinde bazukayla arabalara saldırıyor. Düşmedik helikopterimiz, yanmadık polis aracımız kalmadı. Bu şerefsizden kurtulsak da ben ve ekibim bi rahatlasak.

San Fierro Emniyet Müdürü

1 yorum: