Pcsibozulanadam olarak sizi karşılamaktan onur duyarım efenim :D

2 Ocak 2013 Çarşamba

masadaki 3 ben

Bu gun hic utanmadim ve masaya kendimi oturtmaya karar verdim. Bana dogru bir yolculuk yapacagiz. Her boyutuma bakmak icin 3 kisi oturttum masaya. Hepsini kendi icinde kendi kurallari ile yargilayacagim. bakalim ortaya ne cikacak? 1. ben : alkolik ben ( alfebe sirasina gore) Burada hersey mumkun, bakin yanlis anlamayin. Ben oyle ayda yilda bir alkol alan biri degilim. Ben oyle icipte kimligini degistiren biri de degilim. Ben her gun iciyorum. Alkolik olmanin en buyuk zorlugu nedir bilir misiniz? Sarhos olamamak. Iste zaten sorun burada baslar, alkol alipta kafayi bulamayan kisi, cizgiyi gecmis kisidir. Dusunceler havada ucusur. Sen arkana yatarsin onlara yetismeye calisirsin. Beyni kaydeden bir makina yapamamalari ne ayiptir. Bak iste cogu sey uctu gitti. Ben en radikal kararlarimi burada alirim. Burada karar alirken, ayildigimda onlarin gecerli olamayacagi gercekligi ile alkollu kafayla da yuzlesirim. Derim ki kendime; Yarin bunlari anlamsiz bulacaksin ve kesinlikle onaylamayacaksin. Nedendir bilemem alkolik kismimin bu tespiti hep dogru cikar. Bakin yine tekrarliyorum. Ben oyle ayda yilda bir icen birinin sesi degilim. Neyse icten olmak lazim. Arkadaslar ben burada mutluyum. Gururluyum, en onemlisi cesaretim yerinde. Cesaret derken 15 kisiye saldirmak olarak algilamayin. Su an size aslinda ne kadar da bos yasadiginizi soyleyebilirim. ya da yasam denen seyin gereksizligi uzerine cok agir laflar edebilirim. Ban alkolluyken, normalden farkli dusunmemin farkinda olup bunun sebebinin beyindeki kimyasal reaksiyonlar oldugunu bilirim ve alkol almadigim zamanlar bile kimyasal reaksiyonlarin varoldugunu bilirim. Alkolluyken bilmenin degistirmeye tek neden olamayacagini da bilirim. Ve ben Alkolluyken cogunuzdan daha iyi dusunebildigimi de bilirim. Yanlis anlamayin bildigimi degil dusunebilicegimi bilirim. Ben Alkolliyken dunya farkli doner ve ben binlerce galaksi iceren evrende onemsiz noktaya bile denk gelmez onemsiz bir seyim, bunu cok iyi bilirim ve sarilirim. Dunya yuvarlaktir. Renkler, diller, dinler onemsizdir. Kimseden buyruk almam! secmedigim bir yasayisin bedelini odemem! Dunya da her topraga ayak basmanin ozgurlugunu savunurum. Ama dunyayi alkolikler yonetmiyor bunu iyi bilirim. Belki de ayik yanimi bu yuzden ayakta tutarim. Gider ayak diyorum ki hic birinizden ozur dilemiyorum. Cunku hic birinizi acitmadim. Hic birinizi acitacak seyler bile dusunmedim. Ama soyleyeceklerim henuz bitmedi. Darling i love u. 2. Ayik ben (alfabe Lan) Genelde bir pismanlik var icimde. Nedendir bilmem boyle herkesi suclayasim var. Tabi hemen suclayin beni, sabah bas agrisi ile kalkip alkollu ben’in yaptiklarini temizlemeye calisan ben’i suclayin. Benim sirtimdakileri bilemezsiniz. Herkese isildakli gorunmek iyiyi yansitmak ne zordur bilemezsiniz. Ozguvenim pek yoktur. Hep urkek ve endiseliyimdir. Sonunda olecek oldugumuz bun dunyada hastaliklardan korkarim. Gelecegimden korkarim. Aslinda benim en usta oldugum sey korkmaktir. Korkumu besleyenin basarisizligim oldugunu bilirim. Basarisizligimi da tembelligim besler. Ama burnum diktir, iyi bir insan profili cizmeye calisirim. Aslinda ben alkollu iken de tembelimdir ama cevap hakki dogmamasi icin bu konuyu kapatalim. Cizgiler nettir benim dunyamda, olmasi gerekenler bellidir. Zaten cok zorlanmam bu konuda digerlerini takip ederim. Iyi diye nitelenen seylerin pesinden giderim. Aslinda zor olan, benim bulundugum konumdur. her sey kaba hatlari ile bellidir. Yaratici olmaya gerek kalmaz. Zorlugu ise kalinca bir cizginin uzerinde kalabilmeye calismaktir. Alkollu yanim benden hic haz etmez ama ben onu icten ice severim. bazen de siginirim ona. Ben her sene temiz defterler alip. Bu sene farkli olacak derim. Oyle bir azim vardir ki icimde, kendim bile inanmam ama denerim. Bu sefer olacak derim. Olmaz tabiki. Bu yuzden depresyona girerim alkolik yanima yaklasiyorum diye bana ilaclar verirler. Kalin cizgilerden ayrilmamam gerektigini bana para karsiligi anlatirlar. Hepsine soz veririm. Tamam yapacagim derim soz veririm. Sonucta alkolik olmak kotudur. Bu kadar parayi bu ilaclara ve terapilere bunu ogrenmek icin vermiyor muyum? Ben basardiginda odullendirilen bir kopek yada kucuk bir ogrenci gibiyim. Bak yine depresif yanim sazi eline aldi. Biz bunu daha uzatmayalim. Sonuc olarak ben olmasi gerekenim dogru olan benim. Sizlerde ayni cizgi uzerinde kalmiyor musunuz? ne diye atarlaniyorsunuz bana? 3. Ben bunlarin arasinda kaldim. Birisinin asiri bosvermisligi, oburunun asiri evhamligi beni deli eder. Benim asil gorevim bu ikisini harmanlamaktir. Her ikisine de esit mesafede durmaya calisirim. Bu bunyeye en yararli ben’in ben oldugumu dusunurum. Yani hersey den biraz iyisini almak! Ama benim zaman sorunum var. Ben oyle gun icinde cok cikmam. Ortaya cikmam icin alkol ya da ayik olmak ise yaramaz. Ne turlu kosullarin bileskesinde ortaya cikarim pek cozebilmis degilim ama sabun kopugu gibiyim bir varim bir yokum. Uzlasmaci yanim beni bazen cok sikar. Bardak felan kirmak isterim ama misyonuma yakismayacagi icin elim gitmez. Benim gorevim bu yukardaki iki salagi orta noktada bulusturmaktir. Henuz anlasabildiklerine tanik olmadim ama gorevime gorev askiyla devam edecegim. Oysa soyle siniri asmadan dagitmak benimde hakkim degil mi? 4. Benden bahsetmedik. Oglum ben okeye 4. yum. Bu ucunude siklemem. Hep asagilarim zaten onlari.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder