Pcsibozulanadam olarak sizi karşılamaktan onur duyarım efenim :D

3 Ocak 2013 Perşembe

pazarda kaos ortamı yarattım


Amk biliyosunuz bende panik atak hastalığı var. en ufak bişey de ölüyorum sanıyorum anasını satıyım milletin taşak konusu oluyorum. bu sefer böyle olmadı beyler götümü sikiyolardı her neyse.

karnım acıktı menemenlik bişeyler alıyım dedim çıktım pazara. öğlenin sıcağında kalabalık bi de amk sıcaktan kendimi kaybetmiş gezerken ses tellerini siktiğimin biri arkamdan 3 pilot kalem bir milyon diye bağırdı amk orospu çocuğu nasıl bağırdıysa korkudan götüm çıktı kendimi kaybettim tezgahını yıktım piçin. bi yandan da son anlarımı yaşadığımı zannediyorum bunun oğlu yapıştı bacağıma yumruk atmaya çalışıyo siktir git amk piçi demeye kalmadan dengem bozuldu pazar çadırının direğini tuttum tutmaz olaydım direkle beraber yıkıldık amına koyim. diğer bütün çadırlar da domino taşı gibi yıkılmaya başladı bacağımın teki direğin altında kaldı. ezilen domatesler mi dersiniz etrafta yuvarlanan elmalar mı direğin altında kalıpta bağıran pazarcılarla siviller mi dersiniz ortalık savaş alanı gibi bütün pazarcıları zarara uğrattım amk. bunu niye yaptım bilmiyorum ama yere düşen teyzenin kafasındaki eşarbı hhııaaa diye bağırarak öldüresiye çekiyorum sanki tüm suçlu o amk. zabıtanın teki geldi ayırmaya çalışıyo hemen direkten kurtulup ayağa kalktım pazar arabasının tekini kaptığım gibi kaldırdım etrafımda dönüyorum hızlıca gel amk piçi şimdi gelsene diye bağırıyorum tam o sırada havada döne döne tahta pazar kasasının geldiğini fark ettim ama çok geçti.

herkes yarasını sararken uyandım piçler bayılmışım ortalığın anasını sikip bırakmışım. sonra kalktım yıkılmış tezgahını toplamaya çalışan adamın yanına gidip abi yarım kilo domates verebilir misin dedim sanki biraz önceki ben değilmişim gibi siktir git lan bi daha gelme buraya dedi adam.

özet: otobüsten sonra pazarda da kaos yarattım. kafam acımıştı.

not: pazarda pilot kalem satan oç’dir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder