Pcsibozulanadam olarak sizi karşılamaktan onur duyarım efenim :D

3 Ocak 2013 Perşembe

fabrikayı yakma girişimim

Üniversitenin ilk yılı boyunca asosyalliğin nirvanasına ulaştım. Yoklugumu kimse fark etmediğinden gitmeme de gerek kalmıyordu amk. Sonra ilk yılı bitirdik ve bir fabrikanın bakım onarım bölümüne girdim. Fabrikada sosyalleşirim belki herkes fakir amele vs. diye bi düşünceye kapıldım. Birkaç gün sonra fark ettim ki burda da fark edilmiyorum.Kimse gel şunun ucundan tut demiyor. Atölye şefi arızaya giderken beni almıyor yanına. Çay saatlerinde tek başıma içiyorum çayımı. Öyle bi dereceye geldi ki fabrikada dayım var onun sayesinde girdim, aramız çok iyidir. önceki gün güreşiyoduk adamla ertesi gün işte selam verdim yanına gidiyodum yön değiştirdi amk. Sorunum ne anlamadım kezzap dökülmüş bi suratımda yok. Ateistler bunuda cevaplar mısınız lan ?
Baktım böyle gitmiyecek birgün çıldırdım en büyük presin kontrol ünitesine forkliftle girdim makine götünden alevler atmaya başladı herkes kaçışıyo flan. Forkliftle ufak presleri flan yan yatırdım. Millet çığlık çığlığa kaçıyor. Patron müdürler filan koşa koşa geldiler ne oluyo diye. Motor yağıyla kovalamaya başladım bu piçleri . Banyodan kaçan bebeler gibi tur attırdım fabrika etrafında patrona. Sonra güvenlik geldi. Adam yıllardır klübede yatıyo böyle bişeyle karşılaşmamış.Ne yapacağını bilmiyor tabiki. Hortumu getirmiş su tutuyo oç. Napıyon lan sen bi kaptırdım buna süpürgenin sapıyla bunuda kovaladım amk. Artık işçiler duvarlardan atlayıp uzun arazilerde çimenin otun arasına karışmaya başladı. Patron bokunu yiyim artık dur hisse vericem sana söz diye yalvarıyo.
Ben sekreter hanımı ellemeye çalışırken rakip firmadan 3-4 araba dolusu işçi geldi.Davullar zurnalar. gurugafa reyizi arıyoruz diyolar. Benim götüm kalktı elimde yeni alınmış yeşil kürekle beraber çıktım karşılarına zpartacüs gibi. Elimi öpmeye başladılar sırayla. Pispis herifler elimle sevişiyo amk. Bi tanesi baktım yalıyo elimi bunu alın sikin dedim 2 araba eksildi acıdım çocuga.Sonra halaylar eşliğinde diğer fabrikanın yolunu tuttuk. Oranın patronu elimi ayagımı öpüyo hemen odamı size tahsis ediyorum dedi. İçimden bahşiş vermek geldi niyeyse. Elimi cebime soktum çay saatinden kalma yarım açma var. Al dedim bi baktım bütün fabrika açmaya saldırdı amk. Şimdi dağıttığım fabrikayıda benim fabrikaya birleştirdim . Yakın çevredeki fabrikalara molotoflu saldırı ekipleri kurdum. Yakında sanayi devi olup ırak petrol yataklarını ele geçiricem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder