Pcsibozulanadam olarak sizi karşılamaktan onur duyarım efenim :D

3 Ocak 2013 Perşembe

spiderman yardıma muhtaç


Kendimi tanıtma ihtiyacı duymuyorum. Beni tanımayan varsa bu yazıyı hiç okumasın. Ben o meşhur spiderman. Evet evet hiç şaşırmayın, ama artık eskisi kadar  popisi olan, suçla savaşan ve halkın kahramanı olan o adam değilim. Sebebini merak ediyorsunuz biliyorum. Anlatıcam amk az sabredin.

3-4 sene önce nasıl oldugunu biliyorsunuz zaten örümcek adam mertebesine ulaştım. Bu zaman içinde bir çok suçluyu yakaladım, birçok insana zor durumunda yardım ettim, polislerin baş edemediği durumlarla uğraştım. Los santos da halkın kahramanı , iyiliğin sembolü haline geldim.

Yıl 2011 ve aylardan Haziran.

Her zaman ki gibi sabah uyandım ve başladım polis telsizlerini dinlemeye. Sonra Los Santos eski çetelerinden grove street in etrafa saldırdığını duydum. Hemen maskemi taktım ve camdan aşağıya atladım.

Olay yerini yüksekten gördüm ve oraya doğru yöneldim. Biraz yüksek bi binanın üstünden izlemeye başladım millet birbirine kaldırım taşları fırlatıyor , molotoflar sallıyor … Ufak peçeli bir çocuk ” Her Biji Los Santos ” diye haykırıyor. İleriden gelen silahlı çeteyi gördüm ve hemen takla atarak aşağıya atladım. Dengemi kaybedip arabanın üstüne düştüm ama bozuntuya vermeden sekerek kalktım yerden. Beni gören polisler ve halk ellerini parçalarcasına alkışladılar. Götüm kalktı hemen bi iki ağ numarası yaptım. Ama durum ciddi ilerden gelen ağır abiler var. Oraya doğru yöneldim. Bi tanesi aşırı artiz amk anladım bu eleman çete lideri. Adam zenci saçıda pembeye boyamış  tam orospu çocuğu yani.

Etrafa saldıran yeşil donlu elemanları seri ağ atışlarımla sağa sola yapıştırdım. Ağ atma oç diyen bir tanesini  sokak lambasına astım. Üzerime doğru koşan pembe saçlı ve çetesini hafife almışım amk. Çete üyelerine kolayca paketledim. Ama bu orospu çocuğunu dövdüm ağzını burnunu kanattım bir anda düzeldi. Maskedendir heralde diye tekrar giriştim . Binaya tırmandım aşağı attım ölsün diye. Götü başı kırıldı. Biraz sonra baktım kalktı ayağa  demir gibi sağlam duruyor . Korktum amk  adam ölmüyor. Karizmamız söz konusu. Elindeki silahı alıp fırlattım. Adam götünden g3 çıkardı ve sıkmaya başladı. Bende yakındaki binaya tırmanmaya başladım amk . Polislerde bir planı vardır diye avutuyolar kendilerini. Yukarıdan bağırdım yardım etsenize lan diye. Polisler atladılar arabaya gidiyolar. Mafyamıdır ne boktur polisleri bile ayarttı. Binanın en üstüne çıktım ve düşünmeye başladım ben bu ibneyi nasıl yenerim.

2-3 dk geçti , sol tarafımdan ses gelmeye başladı. Hemen döndüm ağ  fırlattım. Bizim eleman sırtında bir makineyle uçuyor amk. Ananı siktim şimdi senin diyip silahlarla ateş açmaya başladı. Korkudan aşağı atladım. Kalabalığın önüne düştüm rezil bir halde. Herkes götüyle gülmeye başladı bana. Domatesler, tuvalet kağıtları, sosisliler, kola şişeleri , bozuk paralar hepsini kafama atıyorlar.

pembe saçlı piç geldi uçarak  bastı kahkahayı. Nasıl utandım nasıl rezil oldum anlatamam. İlkokulda altına işeyen ve arkadaşlarının dalga geçmesine maruz kalan bir bebe kadar üzgündüm.  Ayağı kalktım ve onospoo çocooo diye bağırarak koşmaya başladım. Los santostan çok uzaklara yola çıktım.

Şimdilerde deniz kenarına yaptıgım barınağımda insanların beni unutmasını bekliyorum. Buralarda beni tanımıyorlar. Bakkala ekmek almaya gittiğimde para bile ödemiyorum. Deli sanıyorlar beni. Geçen hayırsever nur yüzlü bi amca bana bisiklet verdi. Ama bu sefalet günlerimin acısını o orospu çocugundan alıcam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder