Pcsibozulanadam olarak sizi karşılamaktan onur duyarım efenim :D

3 Ocak 2013 Perşembe

5. kattaki nurten yenge

Ben ne zaman kapımın önüne gelsem bu da sırtını bana doğru dönüp eğiliyor, ayakkabısını bağlıyor.
Sonra içeri giriyorum, delikten bakıyorum ayakkabıyı çıkarıp giriyor içeri.
Ulan madem dışarı çıkmayacaksın neden ayakkabını giyiyorsun demezler mi adama?

Bu olay bir kaç hafta böyle devam etti.

Hatta bi keresinde belinde kırmızı bir ip vardı. Nasıl sikimsonik bir şey giydiyse artık.

Dün çıktım eve yine, baktım bu aynı şekilde ayakkabısını bağlıyor, dedim günah benden gitti, cesaretimi toplayıp arkadan yavaşça yaklaştım. Yaklaştığımı gördükçe kıçını bana doğru yanaştırmaya başladı. Baktım o da istekli,

Ayakkabının tabanıyla bi koydum bunun götünün ortasına, iki yanak arasına girdi ayağım o derece. Takla atarken de bastım memesinin tekine, yoyo gibi gitti geldi bi kaç kere.

Orta parmağımla işaret parmağımı taktım burnuna, bana bak kevaşe, dışarı çıkacaksan çık, çıkmayacaksan o ayakkabıları giyme amına kodumun şizofreni! Geceleri on kere kitliyorum kapımı senin korkundan, incir ağacına mı işedin laaann!! diye baya bağırdım.
Elim ayağım titriyor hâla amk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder