Pcsibozulanadam olarak sizi karşılamaktan onur duyarım efenim :D

3 Ocak 2013 Perşembe

ben los santos çocuğuyum


Ailemden miras kalan Los Santos daki evime taşındım.Los santos kadar berbat biyer görmedim. Çeteler,uyuşturucu satıcıları, çirkin çirkin evler ,sokaklar .. acil iş bulmam lazım.

Eve Taşınmamdan 1 Hafta Sonra:

Eve yerleştim ve ardından çevrede iş bakmaya başladım.Neyseki berber rüstem dayı beni çırak olarak yanına almayı kabul etti. Şimdilik asgari ücret ve sigorta ama ilerde çok daşaklı bi berber olabilirmişim.

5 Mart 2011:

Amua goyim Rüstem abi.Mahalleye yeni açılan Çılgın Berber Ahmet diye bi oç bütün işleri kesti.Mahallenin bütün apaçileri,iti kopuğunu tükanına topladı.Bizim mal rüstemde beni işten çıkardı.Kaç haftalık mesaim var tazminatımı ver dedim ama adam siktiri bastı.neyseki şimdi tavuk ürünleri satan bi lökentada çalışıyorum adam gibi maaşım var .Menüye işkembe çorbayı ekletmem işleri baya bi arttırdı.Patron ayın elemanı seçmezse işkembe çorbasına sıçacam.(risk budur)

6 Nisan 2011:

Orospu çocukları ayar oldum yine.Mercimek çorbayı menüye eklemek için götümü yırttım .Müdür oçu yok ifinim olmaz die tutturdu.Bigün yaptım amk her isteyen 2. yide içti.Dedim oğlum Smile Chicken diye isimmi olur.Yap şuranın adını Rıza Lokantası , koy kuru fasulyeyi bak nasıl satıyo.Müdürle baya tartıştık.Sinir oldum işkembeye işeyip dağıttım .Kamera kayıtlarından fark etmişler işten attılar üstüne bide dava açtılar.Olucak iş değil nedir bu avrupa özentiliği pilav arabası alıp sahil yakınlarında pilav satmaya karar verdim amk.Bide molotof atmayı düşünüyorum bu piçlerin dükkana.

17 Nisan 2011:

Sikecem şehir kadar burayı amk . Pilav tezgahımı kurmuş sahilde ufak tefek turistlere flan satarak yolumu buluyordum.Zabıta geldi daldım adamlara sonra polis geldi  amk çıldırdım tezgahı ateşe verdim.Bide gazeteciler geldi.Görüntülerim nete düşmüş. “Çekme o garının amua goyim çekme ” flan demiştim yerel gazetede daşak malzemesi olduk.Kesin ballasların bölgede satış yapıyom diye onlar şikayet etmiştir.Sikerim işini gücünü amk ot satışına başlıyorum.

10 Mayıs 2011:

Bugüne kadar niye bu işe girmedikki hıamına.Pilavla flan uğraşıyoduk.Şimdi bi büyük malcının torbacısıyım.Bok gibi para kaldırıyorum.Cübbe sarık giyiyorum polis flanda siklemiyo öyle satış yapıyorum dallas bölgelerinde.Bigün sikecekler belamı ama camiye flan gidiyorum  şakirt ayaklarındayım.Bide araba aldım amk bok rengi ama az yakıyo işimi görüyo.Mahallede bi kız var yeni taşınmışlar.Adı kezbanmış yeni öğrendim.Adı biraz boktan olabilir ama hatun taş gibi amk.Bi iki kere cumartesi pazarına attım bunu.

Yakında sikmezsem adam değilim amk.Bide güvenlik açısndan silah aldım kaçak.Bu dallaslı piçlerde herbok var amk.Param yetse mitralyöz alıp hepsini dağıtacamda amk nerdee.Silah kullanmayıda bilmiyodum gittim bi tarlaya atış flan yapıyorum tarla sahibi 3-5 adam tüfekle ateş açtılar amk 800 metre köpek gibi koştum.Göt korkusundan ormanda saklandım  3 saat .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder