Pcsibozulanadam olarak sizi karşılamaktan onur duyarım efenim :D

3 Ocak 2013 Perşembe

otobüs faciası

Okuldan çıktım sınavımda kötü geçtiydi amk. bindim otobüse normal seyir halinde giderken kafamı kaldırdım tanıdığım bi kız. hafif ayaklanıp komiklik olsun diye gel teyzecim sen otur böyle dedim ardından mutlu eşekler gibi sırıttım amına koyim. meğer benzetmişim o tanıdığım kız değilmiş la. sadece hayvan dedi kafama çantayla vurdu sanki sikicez amk çok ağırıma gitti insan içinde yapılır mı la bu. kafam acıdı amk

Bende sinirlenip ayağa kalktım suratın buruşmuş allahın belası kamburunda çıkmış zaten nefes aldığın hata lan geri zekalı allah belanı versin sana yer verende kabahat su aygırı gibisin zaten kodumun kezbanı saçına doğayla özdeş nane aromalı şekersiz sakız yapıştırdığımın tipsiz pezevengi siktir git in bu otobüsten gözüm görmesin seni ayna karşısında bozuk pekmez yemiş muşmula suratlı ayakkabısı yırtık pezevenk seni diye bağırarak üste çıkmaya çalıştım.

Bir anda sessizlik oldu sonra arkadan biri ayağa kalkıp alkışlamaya başladı. sonra öteki sonra diğeri derken herkes ayağa kalkıp beni alkışlamaya başladı. her ayağa kalkan kıza sövüyor ağır hakaretler ediyordu. en son şöför beyde gaza gelmiş olacak ki siktir git in lan bu otobüsten deyip ibnelik yaparak arka kapıyı açtı. kız salya sümük ağlaya ağlaya en önden arka kapıya kadar ıslıklanarak hakaretler ve küfürler eşliğinde yürüdü. otobüs hareket halinde zaten herkes bi el attı ve kızı aşağı yuvarladık. son durakta herkesle kucaklaştıktan sonra slogan atmadan olay mahallinden ayrıldım.

İyi yapmışım dimi la herkesin ortasında kafaya çantayla vurulur mu amk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder