Pcsibozulanadam olarak sizi karşılamaktan onur duyarım efenim :D

3 Ocak 2013 Perşembe

babamın gücü


Selamın aleyküm arkadaşlar , ismim “Sistemi Kuran Eloğlu”. İsmim biraz garip gelebilir lakin bizim buralarda böyle.Size geçen günlerde başımdan geçen olayı anlatıcam.

Benim babamı siz seçip Ankara’ya yolladınız. Eminim babamın adını hiç duymamış insanlar bile ampulu görür görmez vermiştir , oylarını. Orada babamı çok sevmiş olacaklar ki , babamın bir dediğini iki etmezler , nereye giderse gitsin milletvekili olduğunu söyledikten sonra kalkıp el pençe divan şekilde dururlar. Baktım bu iş güzel benimde yaşım genç babama söyleyip bu sistemde bir yer edinmek istediğimi söyledim. Öncelikle garip bir bıyık tarzı mı ne varmış onu yaptım daha sonra da her ortama girdiğimde selamın aleyküm diyicekmişim. Sen bunları yap gerisini ben hallederim dedi. Neyse bir yerlere geldik hamdolsun. Baktım böle oraya koştur buraya koştur olmuyo, para kazanmam lazım dedim babama, oda bizim ordaki Emniyet Müdürlüğü kantinini ihalesiz olarak alayım dedi. Hadi len dedim (içimden) ihalesi var onların açık arttırma misali falan filan derken baktım ki bi akşam peder geldi ” yarın emniyet müdürlüğüne git kantini işletmeye başla” dedi.Valla alem adam bizimki. Sordum kaça aldık ihaleyi diye , ne parası çocuk rozet yeter dedi ampulu göstererek. İçten içe iyice ısındım bu olaylara bende. Sabah oldu gittim kantine bir iki kişi ayarlamış babam çalışan olarak, bende gittim hemen bi saygı içine girdiler falan , baktım ki tırsıyolar öle hoş beş başladık. 1-2 saat sonra eksik listesi getirdiler yok kaşarmış sucukmuş çaymış dolu şey verdiler elime bunlar kantine lazım abi dedi. Abi senin babandır patron dicen dedim,sustu kızardı , pardon patron dedi. İlk atarımı yaptım ya bunlara bi havalara girdim sorma amk. Sonra gidip listedekileri almaya bi elemanı gönderdim, iyice tembih ettim onada en ucuzlarını al diye. Bu gidip geldi , baktım aldıklarına harbiden ucuza kapamış eleman. Bu hareketini sevdiğimi söyleyip çay ısmarladım.

Sonraki gün oldu tabi müşteriler hep polis ya silahları falan var , abi bi kere verirmisin sıkayım falan diyorum, kafalarını çevirip gidiyolar , hiç şakadan anlamıyolar nedense.Sonra bi tip geldi ” biraz önce tost yedim burdan sucuğun markasını mı değiştirdiniz çok kötü bi tadı vardı kaşarda ekşiydi..” falan dedi. Bende sanane bilader istemiyosan yeme falan dedim , bizim çalışanlar vardı onların yanında ezdirmiyim kendimi diye. Baktım bu cevap falan vardı böle olmaz bu , nasıl bi işletmecisin diyor , iyice dellendim çıktım kapıdan dışarı , bağırışıyoruz artık ,akıllı ol alırım üniformanı mayk dedim falan , tak , başka bi polis geldi sen benim memuruma nası davranıyosun nası böyle konuşuyosun diyor , olaylar gittikçe körüklendi beni aldılar odaya konuşuyolar falan , durun bi telefon hakkımı kullanayım dedim aradım babamı , baba dedim böyle böyle , tamam dedi kapattı bizimki.10 dakka sonra omuzlarından bişiler sarkan bi polis geldi herkes ayağa falan kalktı , diğerlerini dışarı çıkarıp benimle yalnız konuştu. Özür diledi , seni tanımıyorlardı ondan öyle olmuş falan bi ton sıkıyo bişiler. Neyse seni şimdi bi odaya alıcaz kim yaptıysa sana bu atarı onların numaraları bize söyle dedi. Çıktık yukarı odaya baktım tartışıtığım polislerde  orda şöyle bi artis bakış attım. Noldu şimdi hee vuruyum mı sırtına falan dedim.Boynu büküktü , heralde vurdular diyip daha fazla üstelemeden bunlar diyip gittim eve. Sonraki gün bi baktım kantin deli iş yapmaya başladı.Herkes hergün 2-3 defa tost alıyo çay içiyo iyi para kazanıyoruz.Allah bereket versin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder