Pcsibozulanadam olarak sizi karşılamaktan onur duyarım efenim :D

3 Ocak 2013 Perşembe

müslüman mahallesinde salyangoz satmak


Arkadaşlarla ocakta çay içerek duvara gölgeyle kurt falan yapıyoruz, geldi bizim oğlan soluk soluğa bir şey diyecek; ne diyecen otur soluklan diye bir sandalye çektik buna. Dedi Kitap fuarı varmış, incil falan satıyorlarmış. Bizim tepeler attı tabi. Müslüman mahallesinde salyongoz sattırır mıyız ulan? O sırada biri tepkimizi koyalım denver ülkü ocakları olarak şeklimizi gösterelim dedi. Dedim sen bi otur yerine amk delisi, ne denver’ı bursadayız. Reis sen ne diyon? Diye döndüm reise. Puslu bir bakış attı bana, basıyoruz. dedi. Emredersin reyis deyip kuşandım hemen amk katanayı, uziyi falan. Nereden geldiğini bilmiyoruz ama ocakta sürekli böyle silahlar var, bende anlamadım amk. Neyse 10. yıl marşını söyleye söyleye vardık fuara. Oradan geçen birisine sordum, dedim bu incil satanlar nerede? Biliyon mu? Au diye uludu amk korkudan adam. Dedim nabıyon amk? Bundan böyle ocak dışısın.

Neyse devam ettik, bulduk en sonunda. Dedim bak kardeşim, bizim funda diye metalist arkadaşlarımız da var, hristiyan arkadaşlarımızda var. Ama hepsini vurduk. Fatih Başgan biliyor, di mi fatih başgan? Baktım Fatih açmış telefonda snake oynuyor amk, hiç bozuntuya vermeden aldım 3310′ununu fırlattım hemen. Bir şey konuşuyoruz şurada dinlesene orospu çocuğu diye atar yaptım bi de buna. Dikkat kesildi hemen it, ocağa da torpilli girmişti zaten bu. Neyse döndüm buna dedim şimdi sen kaç paraya satıyon bu incili? 1 tl dedi. Vay amk hemen hesapladım 300 tane 1 liradan alsam, bi de indirim yapar herhalde. Tanesini dışarda 5 liradan okuturum. Ohh zenginim amk. Sikiyim amk dışımdan düşünmüşüm, herkes duymuş. Bakıyorlar bana, aldılar aralarına bunlar taşla sopayla katanayla girişiyorlar amk.

İyi dayak yedim orada, neyse sakinleşti ortam. Ben itibarı yeniden kazandım amk, herkes balık hafızalı burda 3 saniye sonra unutuyorlar neyse. Döndüm kitapçıya son atarımıda yapıp gidicem. Ben sizi, bursa ülkü ocakları adına demokratik biçimde protesto ediyorum, dedim. Ve uziyi çıkarıp ortamı taradım. Beni gören Fatih başganla beraber arkamdakilerde çeşitli silahlarla ortamın amına koyduktan sonra ortamdan ayrıldık.

Ayrılırken ben halkımı bilinçlendirmek amacıyla bağırdım hemen tabi: ”Bir milyona kitapmı olur lan defoludur sakın almayın amk” Sonra ocağa gidip gölgeyle kurt yapmaya devam ettik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder