Pcsibozulanadam olarak sizi karşılamaktan onur duyarım efenim :D

2 Ocak 2013 Çarşamba

liseli istilası

aylar sonra dışarı çıktım beyler. eppek sigara alıcaktım okul başlamış haberim yok amk etrafta garip bir şeylerin olacağını seziyorum ama anlamdıramıyordum. bir kafile bana doğru yaklaşıyordu ama o da neydi evet evet liseli kafilesi. gözüme suratlarına savaş boyası sürmüş ve o çatal sesleriyle bağıra bağıra savaş borusunu üfleyip üzerime gelen ork ordusu gibi gözüktü. hepsinin suratında çeşit çeşit sivilceler, yeni kesildiği her halinden belli apaçi stayla saçlar, türlü renkli konvers ayakkabılar, kravat çözük ve pantolonun üstüne çıkmış gömlek (vaaov veri kuul), borozan gibi sesler ve tabikide ellerinde dj akman ve envai çeşit sikimsonik mc karabela dj sarı fadik çalan neredeyse komple hoparlörden oluşmuş çin malı çakma telefonlar vardı. bi liseli gördüm yeminle kumaş pantolonu dar paça yaptırmış gariban anasına vay amk hemen dizlerimin üstüne çöküp kollarımı kaldırdım. gökyüzüne doğru kafamı doğrultup nedeen nedeen diye bağırdım. sonra hemen durumun farkındalığına varıp üstümü başımı düzelttim. kendimi savunmam gerekirdi. hemen eve geçip bir yol haritası düzenledim. bu amansız ve zorlu yolda tek başınaydım. hemen yanıma gerekli olan ekipmanı ve kıvrak zeka ile alt edebileceğim yeni taktik yöntem ve yalanlar çizelgesi hazırlayıp yola çıktım. hemen kapımın önünde konuşlanmış liseli kafilesi karşıma çıktı. kıvrak zekam ve durum farkındalığımla hemen elimi sırt çantama atıp öss mat2 soru bankası çıkarıp havaya kaldırarak şu kutsal cümleleri söylemeye başladım: -şüphesiz ki tatillerde en çok hüsrana uğrayacak olanlar muhakkak ki onlardır. ve şüphesiz ki sonsuz integrali sonlu yapan yine onlardır. görünmediklerini sanarak tütün mamülleri tüketirler. ve yine şüphesiz ki bizim gözümüz onların üzerindedir. biz sizi alemlere ibret olarak yarattık! nasıl kaçıştıklarını görmeliydiniz beyler. sigarayı eline basan mı dersiniz şüphesiz anan xd diye böğüre böğüre kaçan mı dersiniz ilk kafilenin iflahını siktim anlayacağınız. hatta ibnelik olsun diye birini kovalamaya başladım köşeye sıkıştırdığım zaman yeni gelişmeye başlamış sikimsonik ses telleriyle -tomom lon tomom vurmo xd diyerek çakallığa yattı. tabi dururmuyum yapıştırdım mat2 öss soru bankasını suratına bayıldı ibne. biraz daha yürüdüğümde karşıma liseli kız hard fucking teen girl öhöm öhöm pardon beyler elim alışmış. her neyse liseli kız kafilesi gördüm. üstüne üstlük liseli olmaları yetmiyormuş gibi bir de kezbandılar. hepsinin biçimsiz yağlı saçları vardı lan kafaları parlıyodu amk hepsi bir ağızdan ağızlarını gerdire gerdire konuşuyolardı amk hatta suratlarını temel reyiz gibi .s.s biçimine bile getirebiliyolardı lan hayret ettim yanlarına yaklaşıp dehşetle konuştuklarına anlam vermeye çalışıyodum. tek anlayabildiğim berkecan ismiydi. anladığım kadarıyla berkcan isimli şahıstan bahsediyolardı. beni yanlarında gördüklerinde uff skicek bizi .s.s yüz ifadesini aldılar. devekuşu hafifliğinde boynumu bükerek tekinin kulağına eğilip ”bence berkecan senden hoşlanıyo” kelimelerini fısıldadım. yanımdaki diğer kız duymuş olacak ki hemen berkcanı çaldırıp kapadı garibim berkcan da onu aradı. kız ”ilişkimizi gözden geçirmemiz gerek berkcan” dedi ve ağlayarak yanımdan ayrıldı diğer kızlarda onun yanında gitti. takip ettim en yakındaki caminin tuvaletine yedi kişi toplu giriş yaptılar amk bunlar hala böyle mi lan? kendimi avını bekleyen kurt gibi, sinsi bir tilki gibi avına korkutmadan yaklaşan bir aslan gibi hissettim. evet savanahta güneş doğuyordu. karşımdaki düşmanın ayrıntıda gizli olan şeytan şekline bürünmüş açıklarını kullanarak bir kafileyi daha alt ettikten sonra tekrar yola koyuldum. bu sefer durağım yol üstündeki kız meslek lisesinin karşı kaldırımına oturmuş endüstri meslekli abazanlardı. hemen elimi sırt çantama atıp şişme mankeni çıkardım. şişirip yanlarına oturdum. alın beyler dedim benden size kıyak olsun. biri kalktı hadi lan dedi bizim elektrik atölyesine götürüp sikelim diğeri kalktı mobilya öbürü bilgisayar biri metal derken torna bölümündeki kalktı üçünüde pıçaklayıp torna bölümüne doğru yola koyuldu. içerden patlama sesi geldi umarım hızını alamayıp elektronik cnc torna tezgahınıda sikmeye kalkışmamıştır. bu onu bir kaç hafta oyalar diye düşündüm. yama yapar yine siker amk fakir liselisi liseli kafileleri teker teker dağıtarak amacıma ulaşıyordum ama pezevenklerin ardı arkası kesilmiyodu. tam bunları düşünürken üç liseli yanıma geldi yavşak bir tavırla abi ateş var mı dedi. belli arıza çıkarıcaklardı oçeler hemen öss mat1 soru bankasını çıkardım ve aynı yavşak tavırla ve onunla aynı dili konuşarak zamqhi şu işçi havuz problemlerini anlatsana yeea anlamadım xd dedim. yarak görmüş bakire gibi üç kola ayrılıp kaçmaya başladı pezevenkler ahaha biliyorum ben bu işi ya öğle arasına denk geldiğim için liselilerin gizli üslerini bulmam gerekirdi. illaki bir toplanma yerleri vardı ve o anda kafamın üstünde ampül yandı. bingo internet cafe! hemen orak ve çekiç ile ampülü patlatarak internet kafe yoluna koyuldum. yaklaştıkça şifre yazdın dimi pezemenk sis atma oçe seslerini daha net algılamaya başlıyordum. hemen geçen yılın antremanlarından kalan kas gevşetici ve envayi çeşit nemlendirici kremleri çantamdan çıkarıp bağırmaya başladım. kuzeydeki ve güneydeki bilim adamlarının arayıpta çözümünü bulamadığı sivilce sorununa tek çözüm olan ve isviçreli bilim adamlarının onayladığı tam on dört dalda san remo ödüllü sivilce kremleri ayağınıza geldi. bağırmayı bitirmiştim ve ortama sessizlik hakimdi. kimse siklemeden tekrar monitörlere dönüp kantır kapışmaya devam ettiler. bende ayrıca kızlar veriyor dedim ve ortalık birden ana baba günü oldu amk anahtar kelimeyi unutmuşum. ayrıca yeni bulduğum ticaret sistemiyle tanesini on buçuk lira doksan dokuz kuruşa sattım. buçuklu sistem inandırıcı olsun, doksan dokuz kuruş ise iyi la 11 lira değil bari desinler diye hayata geçirdim. %100 çalışıyor facebook onaylı. iki dakika içersinde bütün sikindirik kremler kapış kapış gitti. nerede bi farklılık bi asilik varsa liseliler orada ahaha günlük içki param çıktı cafeden çıktığım gibi şirin bi liseliyi şamarladım amk çok zevkli ahaha ama o da ne vay amk saniyeler içinde adam toplamış lan. bütün endüstriyi yıkmış dükkanın önüne. nasıl bir haberleşme sistemleri var hala çözebilmiş değilim. bu konuyu araştırmak üzere not ettim. aralarında bir de asi fen liseli vardı amk ne işi var lan burda harry potter’ın sırasının altına sürdüğü sümük amk. her neyse fazla uzatmadan hemen çantamdan çıkardığım %9 alkol oranı olan birayı anayola fırlattım. transit geçen tırların altında biçilenler olsada hepsinin dikkatini başka yöne çekmiştim. sinsi bir rakun gibi ortalıktan kayboldum. geçenlerde duymuştum ocağa gidiyolarmış bir de bunlar. hemen yanıma rasyonel sosyalist işçi partisi bayrağımı alıp che tshirt’ü giydim. solcu parkasını üstüme geçirip elime orak ve çekiç alarak sahte badem bıyık yapıştırdım. aklı karışsın piçlerin. ocağın önünde bir o yana bir bu yana dolanırken aauu sesi geldi lan ne oluyo ameke demeye kalmadan yaka paça tuttular beni. neyse ki bir kaçı önceden kurduğum kurt kapanına yakalandı. ne ayaksın lan sen diye sordu biri. bir kaç düğmesi açık beyaz gömlek, kumaş pantolon altına sivri burun yumurta topuk bir ayakkabı ve kurt simgeli yüzük vardı parmağında. kroçe bi tipi vardı anlayacağınız. yavşak bir tavırla kırk ayak xd diye cevap verdim. ben ocakdanım lan dedi bende şubattanım xd diyerekten kafayı yerleştirdim liseli kroçeye. xd benim anahtar sembollerimden biridir. ardından bağırdım yeni reyiz benim lan dedim. artık benim emirlerime uyacaksınız diye de ekledim. dünden beri götümde dönüyo yavşaklar. eppek sigara almaya artık bunları gönderiyorum. ayar olduğum biri olursa bunları salıyorum. yeni ocak kurucam 100 altın 100 taş 50 odun lazım saldım bunları çalışıyo ibneler. araya sızdırdığım bir köstebek tarafından okula ilk hafta gitmeyen elit liseli kızların nerede olacağı hakkında gizli istihbaratlar aldım. biraz da kendimize çalışalım dimi. düşündüğüm gibi spor salonlarında ter döküyolardı ceylanlarım. hemen spor moduna girip spor salonunun yolunu tuttum. amına koyim harbiden de elit liselilerdi bunlar. çünkü şansa bak amk güzel doğmuşlardı. bunları güzel yapan paraları dışında hiç bir şey bunları elit yapmıyordu. yıllardır liseli fantezimi uygulamaya gelmişti sıra. ne kadar halter dambıl ne var ne yok kaldırdım amk hatta bi ara gaza geldim kondisyon bisikletinin önünü kaldırmaya bile çalıştım bir tanesi bile bakmadı ya la. acayip ayar oldum kevaşelere hemen topladığım fareleri salonun içine atıp kapıyı dıştan kitledim. çığlık kıyamet bi susmadılar. bu onları bir yıl idare eder amk akşam üstü okul çıkışı eve dönerken ne kadar lise varsa yanlarından telefonla konuşmuş gibi yaparak geçtim. telefonda ise kaç tane kız siktiğimi, kavga dövüş anılarımı, içki özelliklerini ve alkol oranlarını, sigara markalarını ve yakalanma anlarını, kaç tane hoca dövdüğümü, kaç müdüre atar yaptığımı kaç kız için kavga ettiğimi, kaç okul bastığımı ve daha nicesini yalanlar karıştırarak ve biraz da abartarak kendi kendime anlattım. e haliyle fareli köyün kavalcısı hesabı arkamda binlerce liseli beni takip etmeye başlamıştı bile. şimdi tek sorun onları imha etmekteydi. nasıl olması gerektiğini düşünürken tekrar kafamın üstünde ampül yandı. ampülün üzerine parka atarak söndürdüm kullanılamaz hale getirip planı uygulamaya başladım. ardından lise müdürlerini arayarak bölgenin milli eğitim bakanı olduğumu, yarın tüm okullar çapında veli toplantısı düzenlenmesini emrettim. bir gece boyunca %9 alkol oranı olan biraları şehrin ıssız bir yerine bıraktım ve peşimdeki hayran liseli kitlesini oraya yönlendirdim. amk malları amı götü dağıttılar gece eve gidemediler. sabahtan ilk işim bütün öğrenci velilerini öğle rakısı adı altında davete çağırdım ve akşamki veli toplantısına kadar bir güzel içirdim. bütün velileri çocukları hakkında dolduruşa getirdim amk hepsine bedavadan kuru sıkı bozması silah dağıtarak toplantıya gönderdim. toplantı çıkışında eve gittiklerinde amı götü dağıtmış muhterem öğrenci velilerimiz dünün de vermiş olduğu öfkeyle liseli çocuklarının üstüne en az bir şarjör boşalttı amk. bir an kendimi savaşta zannettim amk her evden silah sesi geliyodu. ve halen gelmeye devam ediyor beyler. şu an balkonda viskimi yudumluyorum. ehe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder