Pcsibozulanadam olarak sizi karşılamaktan onur duyarım efenim :D

3 Ocak 2013 Perşembe

hayatımın en heycanlı anı


Merhabalar, benim ismim Berkay. Geçen sabah başımdan geçen çok acayip bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum.

Her zamanki gibi sabah kalktığım gibi bilgisayarımın başına kurulmuştum. İlk olarak 30 günlük brazzers üyeliğimden birkaç meme falan izledikten sonra gaza gelip hemen facebook hesabımı açtım ve arkadaşlarımın arasından güzel kızlara bakmaya başladım. Bu sırada beni çok şaşırtan, gözlerimi fal taşı gibi açmama vesiliyet sağlayan, ters çevirip düz sikerten bir olayla karşılaştım. Facebook’ta ki duvarıma ismini daha önce hiç duymadığım ama bir şekilde nasıl olduysa arkadaşlarımın arasına girmiş biri tarafından bir gönderi bildirimi geldi. Merakla, ellerim titreye titreye hemen açtım bu gönderiyi. Ve aman tanrım, okuduklarımla hayretlere düştüm açıkçası. Her satırda gözlerime paralel biçimde ağzımda bir karış açılıyor, posta posta boşalıyordum. Okuduğum yazıyı yüksek müsadelerinizle buraya aynen kopyalıyorum:

Merhaba, Berkay. Çok basit bir şekilde iphone, ipad ve ya playstation 3 kazanmak ister misin? Hatta üçünü birden kazanmaya ne dersin? Yapman gereken çok kolay, denedim ve hala yapıyorum kazanmama çok az kaldı, paylaştığım linkteki oyunda basit bir skor elde etmek ve ödülünün ne olduğunu belirlemek yeterli oluyor. Çok güzel bir sistem yapmışlar, en azından bir kez tıklayıp göz gezdirmekte fayda var.

Evet, sizin de verdiğiniz tepkiyi verdim bende ilk okuduğumda. Yanlışlıkla ağzımdan şu küfürlü sözcükler uçtu gitti: “Yalan deme orospu çocuğu” sonra yaptığımın farkına varıp, kendimi toparladım. Mutfağa gidip ağzıma pul biber sürdüm, bu annemin yanında yaşadığım zamanlardan bana kalmış bir adetti. Neyse, heyecanla, kollarımın titreyişini engelleyemeden oturdum bilgisayarın başında. Ve linke tıkladım. Aman allahım! Karşıma gerçekten özenle hazırlanmış çok afili bir ekran geldi. Ve bir fon müziğiyle beraber şu sözler çalındı kulağıma:

Alttan verdim samanı, üstten çıkar dumanı. Attı attı kaç attı? Tek mi çift mi?

Aman allahım hayatımda bu kadar güzel kelimelerin bu kadar güzel bir harmoni içinde bir araya geleceğini düşünememiştim. Ne kadarda güzel sözcüklerdi bunlar! Fakat sorulan soruya, heyecanımdan dolayı ilk olarak yanlışlıkla başka bir cevap verdim. Bir anda müzik kesilince, heyecandan şöyle bağırdığımı hatırlıyorum:

“Seni sikerim”

Sonra hemen etrafıma baktım, kimsenin bu yasak edepsiz ve kitsch sözcükleri duymadığından emin olduktan sonra hemen gidip ağzıma pul biber sürdüm. Ve geri geldim. Gerçekten bu soruya ne gibi bir cevap vereceğimi bilemiyordum. Tek miydi, çift miydi? Hayatımda böyle ani kararlara yer yoktu, ama hemen bir şey söylemeliydim. Annemin hep dediği gibi,

“kimseyi cevapsız bırakma…orospu çocuğu…” Annem garip bir insandı, neyse.

En son böyle bir heyecana, ilk kez meme denilen şeyi gördüğümde ulaşmıştım. Sonrada anlamlandıramadığım bir şekilde ıslaklık hissetmiştim, aynı şimdi ki gibi.

Ve artık bir cevap vermenin zamanıdır diye, gözyaşları içinde haykırdım! Tek! Evet evet cevap buydu! Cevap tek olmalıydı! Beynimde biçimlendirmiştim olayı, gauss’un teorisi ve fizikte görülen minimum derecede instagrenal sapmayı hipotenüsün 90 derecelik açılarına eşitlersek cevabın tek olması gerekiyordu!

O heyecanla “amını sikerim” diyip fişi çektim. Sonra, yaptığımın farkına vardım, ama iş işten geçmişti artık.

Ağzıma pul biber sürüp, brazzers’da ki dakikalarıma geri döndüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder