Pcsibozulanadam olarak sizi karşılamaktan onur duyarım efenim :D

3 Ocak 2013 Perşembe

geçen gece alkolün dibine vurduk


Geçen gece alkolün dibine vurduk 2-3 de karı kız getirdik eğleniyoruz coşuyoruz derken telefon çaldı baktım benim düzenli manita arıyor, efendim dedim sana gelicem sabah bitanem dedi tamam tamam ama gelmeden yarım saat önce falan ara uyandır öyle gel dedim peki dedi.

neyse gece oldu yattık biz karılarla, çekildik odalarımıza bir güzel, karıları sabah hatun aramadan yollayacaz zaten, hatun da iyi niyetten sabah değil öğlen gideyim uykusunu alsın diye düşünmüş, bir de aramamış beni, gelmiş kapıya deli gibi zile abanıyor dedim sıçtık karı kız var evde koşuşturuyorum kalbim güm güm atıyor panik haldeyim etrafa baktım aceleyle karı kız gitmiş ohhh dedim amk yırttık ne şanslı adamız lan, koşarak gittim açtım kapıyı tam kucaklayacak aaaaa dedi ellerini ağzına kapattı hatun ne oldu lan dedim

döndü ve bu haliniz ne dedi, arkaya bir döndüm orhan mutfağa doğru gidiyor ayılamamış pezevenk bir de geceden kalan karının sütyenini giymiş o kafayla, bağırarak orhan götünü sikeyim dedim, bana döndü zaten yapacağınızı yapmışsınızdır yeni donun hayırlı olsun dedi. der demez saniyesinde aklıma yok lan o kafayla karının donu giymemişimdir dedim, kafayı indirmez olaydım pembe desenli don benim götümü sarmış, sarmalamış.

hatunu arıyorum telefonu açmıyor, keşke sana erkeğim demeseymişim diye de mesaj attı. neyse ki orhanım teselli ediyor pardon orhan kardeşim yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder